Sunday, November 20, 2011

Cinderella

Külkedisi


Sleeping in the attic and warming up by the wood burning stove aren't particular to Cinderella.

Tavanarasında uyumak, odun sobasına sokularak kemiklere kadar ısınmak Külkedisi'ne mahsus değil.



Preparing a modest breakfast table every morning, shining leather shoes, or bringing out the dustpan and the broom to clean the ashes from the stove... Finding peace in simple chores... You don't need a fairy godmother for that.

Her sabah mütevazı bir kahvaltı sofrası hazırlamak, günü ayakkabıları boyamak, faraşla süpürgeyi çıkarıp sobadan dökülen külleri temizlemek gibi küçük işlere ayırmak, bu işlerde huzur bulmak... Bunun için bir peri anneye ihtiyacınız yok.


Photos 1 Art & Décoration 2, 4 Toast 3 unknown

9 comments:

semi live stories said...

harika bir tavan arası,orda olmak sıcacık sobanın karşısında iliklerime kadar ısınmak istiyorumm :)dışarda da kar yağsa hani hiç fena olmaz ;)

Merve said...

Harika bir dağ evi! Bayılıyorum fotolarına! :)

alis said...

semi live stories - Evet kar bu senaryoyu iyi tamamlar, bir de sobada pişecek kestane kebap :)

Merve - Sizler beğendikçe ben de mutlu oluyorum :)

pelinpembesi said...

masal evi !! bir gece kalsak şöyle, sobayı yakıp çevresinde ..off ne tatlı hayaller :)

Ova (Excuse My Reading) said...

sevgili alis
buraya dünyanın öyle güzel köşelerini koyuyosun ki, bi yandan vay be derken, bir yandan da Allahııım benim niye böyle evim yok (ve hiç olmayacak) diyerek acı çekiyorum...
xxxxxxx
ceren

;)

alis said...

Buket - Sobalı, şömineli evde kış tatili gibisi yok gerçekten de :)

Merope - Niye olmasın? Sen İngiltere'desin ki bu da başlı başına büyük bir adım, kim bilebilir günün birinde countryside'da bir cottage'da oturmayacağını? Daha yaşım 26 ama yine de hiç olmaz denen hayallerin gerçekleştiğine şahit oldum :)

Minna - Carefree Casualness said...

Beautiful home and photos! I love the feeling on these.

Lavanta Evi said...

Rüya gibi ferah ve huzur veren mekanlara bayılıyorum....

Unknown said...

Wow..really beautiful. Thank you for sharing. i like it.


IT Services Company