Thursday, September 1, 2011

Concrete

Beton


These photos from photographer Stellan Herner's portfolio have one thing in common; concrete walls. It is a rather cold color / texture but with good styling anything works. I certainly wouldn't mind the lack of paint if I lived in any of these rooms.

Fotoğrafçı Stellan Herner'in portfolyosunda yer alan bu fotoğrafların ortak noktası beton duvarlar. Soğuk bir renk / dokuya sahipler ancak doğru styling ile herşey güzel görünebiliyor. Bu mekanlarda yaşasaydım boyanın eksikliğini çekmezdim. Acaba ülkemizde sık sık karşımıza çıkan sıvasız, boyasız evlerin içleri böyle de biz mi uyuyoruz?


The kitchen counter is concrete as well. Works wonderful with its best friends matte black and aluminium. See the photo below if you do not yet believe red and white check fabric will warm anything up.

Mutfak tezgahı da beton. Beton, arkadaşları mat siyah ve alüminyum ile güzel güzel oynuyor. Kırmızı-beyaz kareli kumaşın herşeyi sevimli ve sıcak hale getirebildiğine henüz inanmıyorsanız aşağıdaki fotoğrafa bir göz atın.



I'm still trying to figure out how a bedroom with a bare concrete wall and all black wardrobe manages to look cozy. Not to mention the hook on the ceiling. Kinky!

Çıplak beton bir duvar ve simsiyah bir gardroba sahip bir yatak odasının nasıl davetkar görünebildiğini çözmeye çalışıyorum. Bir de tavanda kanca var. Onun ne işe yaradığını hayal gücünüze bırakıyorum.



3 comments:

pelinpembesi said...

soğuk gibi duruyor ama güzel yine de..

Müge Hestbaek said...

2006'da Antalya The Marmara'da kalmıştım. Odada bir duvar böyle betondu. Ancak senin postundaki gibi zarif yerleştirilmediği için bana göre çok 'wanna be' görünüyordu. 'dünyada böyle bir trend var, biz de uygulamadan geçmeyelim,' diye bağırıyordu sanki. Kendi evimde uygulamak isteyeceğim bir şey değil ama doğru yerde ve şekilde uygulanırsa hoş olabileceğini düşünüyorum. Fotoğraflar çok hoş.

Unknown said...

Lovely interiors... as industrial as it looks it still looks cosey and feminine. Very inspiring! I'v just stumbled across your blog and I love it so much I'm now following! I hope you can stop by and follow back....