Wednesday, February 18, 2009

Readers Nest

Okuyucunun Yuvası + Blog Ödülü


I love the Readers Nest bookshelf designed by WIS Design for David Design. It is very clever because the product is very subtle, hardly visible without the books, it makes sense when the books are added. It is surprisingly functionable too; you can place the book up side down on top of the shelf, and you will easily find the page where you stopped reading.

Adı Okuyucunun Yuvası anlamına gelen bu kitap rafını David Design için WIS Design tasarlamış. Ben çok sevdim ve akıllıca buldum çünkü ürünün kendisi göze çarpmayan, sade birşeyken kitaplar eklendiğinde anlam kazanıyor. Üstelik şaşırtıcı derecede fonksiyonel; okumakta olduğunuz kitabı üstteki rafa açık bir biçimde koyduğunuzda kaldığınız yeri kaybetmiyorsunuz.

Bu arada ben tembellik edip blog'umu ihmal ede durayım 3 sevgili blogger bana bu kıymetli ödülü layık görmüşler. Style Salad'ın sunthing'i, Kararsız Bir Kız ve Onun Kararsız Blogu'nun uyuzcadısı, Ev, Dekorasyon, Hobi'nin Aida'sı. Hepinize teşekkür ediyorum :)



Kurallara göre benim de 7 farklı blog'a paslamam gereken bu ödülü bana verenler gerçekten de bu ödülü hakeden harika bloglar. Aslında yan sütunumdaki blogların hepsini çok seviyorum ama rastgele seçelim bakalım:

Sanırım benim bildiğim bloglardan bu ödülü almayan kalmadı, gözden kaçan blog, veya ödüle layık görüp de henüz fazla tanınmadığını düşündüğünüz bloglar varsa siz de onları paylaşın.

17 comments:

Aydan Atlayan Kedi said...

Okuyucunun Yuvası'na bayıldım. "Tam benlik" dediğim nadir şeylerden... Sanırım kendime bir tane yapabilirim bundan...

Malla said...

Teşekkür ederim şekerim benim. Bu ödülü senden de almak beni çok mutlu etti.

alis said...

Aydan Atlayan Kedi - Yap tabi, kontrplaktan, tahtadan, hatta kestirmek için bildiğin bir yer varsa pleksiglastan çok kolay yapılabilir gibi gözüküyor. Orjinalini metal levhadan yapmışlar.

malla - Ne demek, hakedene veriyorum :)

Amatör Gezgin'in Gezi Notları said...

Okuyucunun yuvası hakikaten süpermiş. Aydan atlayan kedi'nin dediği gibi yapılabilir birşeye benziyor. Dur bende deneyeyim hemen. bakalım yapabilecek miyim. Ödül içinde tebrik ederim...

alis said...

Boogie- Teşekkür ederim. Denersen resmini bloguna koyarsın değil mi? :)

Amatör Gezgin'in Gezi Notları said...

Koyarım tabii. Sevgiler...

Unknown said...

What a neat idea for the reader's nest. I love it! Daisy~

Veronica said...

Nice blog...
i enjoy it very much :)

Pls visit my blog at:
http://baubauhome.blogspot.com/
bye

Anonymous said...

I love the readers nest and I have enjoyed spending time reading your blog today. I hope to visit again soon.

Jen (MahaloFashion) said...

I love that bookself too, it's adorble and would look great in my apartment. How have you been?

alis said...

Daisy - Thanks, glad you liked it!

veronica - Thank you very much, clicking right now!

stencil helen - Thank you, I am so happy that you liked my blog, you are welcome here any time :)

Jen - I'm okay, if not a bit exhausted from reading your amazing NY fashion week and Oscars coverage :) How about you?

beauty comma said...

It would be perfect in the bedroom just for a few books!

kittenmasks said...

OMG, these are brilliant! Thanks for sharing!!!

Wally said...

I love the book self!

Sagır Kedi said...

Hay Allah beni de seçmişsin bugün görüyorum çok geç oldu ama çok sevindirik yaptın beni:))İnan ki küçük bir şey ama benim için büyük mutluluk..Teşekkür ederim...

alimerginoglu said...

Muthis bir blog, tebrikler! Bizim nacizane bloga da onem verip ismini zikrettigin icin ayrica cok tesekkur ederim.

Iyi dilekler,

Bir Turk Bir Ingiliz ve Uc Kurusluk Dunya
www.alimrachel.blogspot.com

Furniture Rumah Terbaru said...

Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi