Thursday, September 18, 2008

Escape

Kaçmak
{}
No picture, it's a day of thinking, imagining, and longing... Lately I can hardly contain myself. I am experiencing a magnetic pull, to where I do not know. Just away from here.
{}
I want to read this book, and this one too. Both by Thoreau.
{}
Bugün resim yok. Bu bir düşünme, hayal etme, özlem duyma günü... Son zamanlarda kalıbıma sığmakta zorlanıyorum. Nereye olduğunu bilmediğim manyetik bir çekim hissediyorum. Tek bildiğim buralardan uzaklara olduğu.
{}
Bu kitabı, ve de bunu okumak istiyorum. İkisinin de yazarı Thoreau. Türkçeleri burada. Basit Bir Yaşam blog'unu çok seviyorum, bu kitapları okuma fikrini de oradan edindim. Ufak alıntılar yayınlıyor, bir göz atın.

4 comments:

Mary-Laure said...

I love Thoreau, his crazy ideas and his beautiful writing. And his humor!
BTW, I saw in your profile that Jude The Obscure is one of your favorite books; it's my dear sister's favorite and also one of my favorite books!

alis said...

Oh yes, I was sobbing like crazy while reading it. I haven't found an equivalent of the multi-layered beauty of it ever since. Any suggestions? :)

Malla said...

Ay Alis nereye kaçıyorsun daha dur biz ne yapalım. Keşke senin yaşında olsaydım da kafama bi şey takmasaydım.

Furniture Rumah Terbaru said...

Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi
Jati Pribumi